10th World Media Economics and Management Conference

Ένα πεδίο δημιουργικής συνάντησης ακαδημαϊκών του μιντιακού τομέα είχε στόχο να προσφέρει το 10ο Παγκόσμιο Συνέδριο Οικονομίας και Διοίκησης των Μέσων που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, από τις 23 έως και τις 30 Μαΐου.

Το World Media Economics & Management Conference, όπως είναι διεθνώς γνωστό, διεξάγεται κάθε δύο χρόνια. Φέτος ήταν η πρώτη φορά που διοργανώθηκε στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συμμετέχοντες από 40 χώρες έφτασαν στη Θεσσαλονίκη και παρακολούθησαν τις διαδικασίες του στο Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής, ένα χώρο με σύγχρονες εγκαταστάσεις και εξαιρετική θέα στο Θερμαϊκό κόλπο που μάγεψε τους Έλληνες αλλά και τους ξένους επισκέπτες.

Διακεκριμένοι επιστήμονες συνέβαλαν με την παρουσίαση του ερευνητικού τους έργου στην ανταλλαγή γνώσεων σχετικά με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται τα τελευταία χρόνια στο περιβάλλον των Μέσων. Τα θέματα που κυριάρχησαν ήταν η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων, η θέση των Μέσων στις οικονομικές και πολιτικές αλλαγές, οι στρατηγικές που διαμορφώνονται χάρη στις νέες τεχνολογίες καθώς και τα αναπτυσσόμενα επιχειρηματικά μοντέλα στις επιχειρήσεις των Μιντιακών Οργανισμών ανά τον κόσμο. Οι αλλαγές στους τομείς της δημοσιογραφίας και της διαφήμισης απασχόλησαν, επίσης, πολλούς από τους συμμετέχοντες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ορισμένες από τις παρουσιάσεις μεταδόθηκαν και μέσω live streaming.

Η άρτια διοργάνωση άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις στους συνέδρους που εκπροσώπησαν Πανεπιστήμια του εξωτερικού. «Λόγω της κρίσης περίμεναν να δουν μία ισοπεδωμένη χώρα αλλά τελικά, ικανοποιήθηκαν πλήρως», εξηγεί, μεταφέροντας την αίσθηση των ξένων επισκεπτών, ο κ. Γιώργος Τσουρβάκας, επίκουρος καθηγητής του τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του συνεδρίου. Την ίδια στιγμή ακόμα και οι Έλληνες ερευνητές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους από τη διοργάνωση. «Έχοντας πάρει μέρος σε αρκετά διεθνή συνέδρια, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι όλα ήταν άψογα», τονίζει ο κ. Ναούμ Μυλωνάς, ομιλητής από το Α.Π.Θ. Πέρα όμως από το επιστημονικό μέρος, τις εντυπώσεις έκλεψαν οι περίπατοι στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και το ιδιαιτέρως επιτυχημένο πάρτυ στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ. Το δείπνο συνοδεύτηκε από μουσική, τραγούδι και χορό σε μία ευχάριστη συνάντηση πολιτισμών και εθνών. Το συνέδριο έκλεισε με ημερήσια εκδρομή στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, όπου το τοπίο και εδέσματα ενθουσίασαν τους επισκέπτες.

Το 10th World Media Economics & Management Conference οργανώθηκε από το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. Α.Π.Θ. και από το Τμήμα Οικονομικών της Σχολής Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών Α.Π.Θ. Συνδιοργανωτής ήταν το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ιστοσελίδα: 10th World Media Economics & Management Conference
Facebook: 10th World Media Economics & Management Conference, Thessaloniki 2012

No related posts.