Θεματικη

ΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ;

Σχετικα αρθρα

Μοιρασου το!

Ο Κίμι στην κορυφή του κόσμου!

Χάμιλτον και Αλόνσο υποκλίθηκαν στον ιπτάμενο Φινλανδό

Μόλις πριν από λίγες μέρες, στον τελευταίο αγώνα της φόρμουλα 1 στη Βραζιλία στις 21 Οκτωβρίου, σημειώθηκε μία από τις μεγαλύτερες ανατροπές στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτήν; Ο Κίμι Ραϊκόννεν.

Ο Φινλανδός οδηγός της «Φεράρι», έφτασε στην πίστα του Ιντερλάγκος έχοντας ελάχιστες πιθανότητες κατάκτησης του τίτλου των οδηγών. Για την ακρίβεια ήταν 7 πόντους πίσω από τον πρώτο στην εν λόγω βαθμολογία, Λιούις Χάμιλτον.

Τίποτα δεν ήταν στο χέρι του, και τίποτα δεν προμήνυε την εξέλιξη αυτή. Για να… πιαστούν χέρι-χέρι το κύπελλο με τον Ραικόννεν, έπρεπε ο Χάμιλτον να τερματίσει το πολύ στην έβδομη θέση, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο, πρωταθλητής μέχρι τότε, να μην ξεπεράσει την τρίτη θέση.

Ο Φινλανδός οδηγός, έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα από κάθε άλλον, να προσπεράσει δηλαδή τον Χάμιλτον στην εκκίνηση. Ωστόσο, για να γίνει αυτό δυνατό χρειάστηκε και το λάθος του Χάμιλτον, το οποίο τον «κατέβασε» στην δέκατη όγδοοη θέση. Εκεί ουσιαστικά άλλαξαν όλα και ο αγώνας πήρε άγρια μορφή. Ο Χάμιλτον ανέβαινε θέσεις συνεχώς, παρόλα αυτά δεν κατάφερε να ξεπεράσει την έβδομη.

Αυτά σε συνδυασμό με την τρίτη θέση του Αλόνσο, τη δεύτερη πήρε ο «συνάδελφος» του Κίμι, ο Φελίπε Μάσα,

Παγκόσμια Πρωταθλήτρια η Scuderia σε μια άκρως ταραχώδη περίοδο

έδωσαν τον τίτλο του καλύτερου οδηγού στον Φινλανδό. Εξάλλου, ήταν γνωστό σε όλους από καιρό, ότι το πρωτάθλημα των κατασκευαστών το κέρδισε η «Φεράρι», καθώς η «McLaren» μηδενίστηκε από την επιτροπή της FIA (Παγκόσμια Ομοσπανδία της Φόρμουλα 1) λόγω του ότι υπέκλεψε στοιχεία από τη «Φεράρι» και τα πρόσθεσε στο δικό της μονοθέσιο.

Ο Ραικόννεν δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα: «Είμαι τόσο χαρούμενος, που θα τρελαθώ. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι ήταν κοντά μου όλα αυτά τα χρόνια, και τους οπαδούς μου. Ευχαριστώ και την ομάδα. Είναι φανταστικό να είσαι μέλος της μεγαλύτερης ομάδας όλων των εποχών. Φέτος πραγματικά απόλαυσα τη Φόρμουλα 1 περισσότερο από ποτέ. Ονειρεύτηκα να κερδίσω τον τίτλο με την «Φεράρι», και είμαι σίγουρος πως αυτό είναι το όνειρο κάθε οδηγού. Αυτή η ομάδα δε σταματά ποτέ: δουλεύουν στο μέγιστο, και δεν το βάζουν ποτέ κάτω». Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Ήταν σπουδαίος αγώνας, και νομίζω πως δεν έχω ξανανιώσει τέτοια συναισθήματα στο μονοθέσιο. Σαν ομάδα δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο από το ένα-δύο, αλλά μόλις πέρασα τη γραμμή τερματισμού, το πιο σημαντικό πράγμα ήταν να μάθω τι έκανε ο Χάμιλτον. Ρώτησα στον ασύρματο για πληροφορίες, αλλά για λίγα δευτερόλεπτα επικρατούσε σιωπή. Τελικά ο Κρις (Ντάιερ, μηχανικός αγώνα), μου είπε ότι ήρθε έβδομος και η καρδιά μου πήγε να καεί απ’ τη χαρά! Αυτό είναι: τώρα είμαστε παγκόσμιοι πρωταθλητές!».

Ο νεοεστεμμένος πρωταθλητής, αγωνίστηκε ξανά στην ετήσια εκδήλωση της «Φεράρι» με τίτλο “Ferrari ‘s World Finals”, η οποία σηματοδοτεί τη λήξη της περιόδου για την ομάδα της «Φεράρι» στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, στις 24 Οκτωβρίου στη Μόντσα της Ιταλίας.

Το επίσημο σήμα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αγώνων Αυτοκινήτου F1 (FIA)

Στην αντίπερα όχθη, ο Χάμιλτον εμφανίστηκε καταρρακωμένος μετά το τέλος του αγώνα. Ο ίδιος ομολογεί ότι το λάθος ήταν δικό του, και είχε ως αποτέλεσμα την καταστροφή του κιβωτίου ταχυτήτων. Συγκεκριμένα, τα λόγια του στην εφημερίδα “La Presse” ήταν: «Το δάχτυλό μου γλίστρησε στο τιμόνι και κατά λάθος πάτησα το κουμπί που χρησιμοποιείται για την εκκίνηση. Μπήκε στο κιβώτιο η νεκρά και έπρεπε να επανεκκινήσω το σύστημα που φορτώνει το κιβώτιο ταχυτήτων».

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασε και η κίνηση των «Ασημένιων Βελών» να καταγγείλουν στην αρμόδια επιτροπή δύο οδηγούς της “Williams” και έναν της “BMW Sauber” υποστηρίζοντας ότι ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο Νίκο Ρόζμπεργκ και ο Νικ Χάιντφελντ οδηγούσαν χρησιμοποιώντας βενζίνη σε θερμοκρασία ανώτερη από τη νόμιμη. Σε περίπτωση δικαίωσης, οι τρεις σχετικοί πιλότοι θα χάσουν τις θέσεις τους (τέσσερα ως έξι), και ο Χάμιλτον θα βρεθεί τέταρτος και συνάμα πρωταθλητής.

Όπως είναι λογικό όμως, ο Βρετανός δεν επιθυμεί να κερδίσει τον τίτλο στα δικαστήρια, αλλά στην πίστα. Ο ίδιος δεν πτοείται και κοιτάει με αισιοδοξία το μέλλον: «Θα ήταν λάθος. Εγώ θα ήθελα να κερδίσω το πρωτάθλημα στην πίστα. Θέλεις να γίνει με στιλ, να κερδίσεις τον αγώνα, να παλέψεις για τη νίκη ή και για κάτι άλλο κατά τη διάρκειά του. Δεν θα ήθελα να τον εξασφαλίσω αφού έχουν αποκλειστεί μερικοί άλλοι», ήταν τα λόγια του για να συνεχίσει, «Θα ήταν παράξενο, αφού ο Κίμι έκανε φανταστική δουλειά στους δύο τελευταίους αγώνες. Κέρδισε χθες (σ.σ. Κυριακή 21/10) και αν του πάρουν τον τίτλο θα είναι σκληρό και πιθανότατα όχι καλό για το σπορ» «Η χθεσινή νύχτα (σ.σ. Κυριακή 21/10) ήταν καλή και ο Ρον (Ντένις, διευθυντής McLaren) μας μίλησε. Ήταν ένα ωραίο βράδυ και κάναμε μια συζήτηση για τη χρονιά που πέρασε. Η όλη υποστήριξη ήταν πραγματικά μεγάλη και είμαι ευχαριστημένος που είμαι μέλος της ομάδας», είπε ο νεαρός για να ολοκληρώσει: «Είμαι περήφανος για μένα και την οικογένειά μου, για τον τρόπο που με υποστήριξαν. Συνειδητοποίησα τι έγινε, είναι κάπως σκληρό, αλλά υπάρχει η επόμενη σεζόν. Είμαι μόλις 22, θα υπάρξουν ακόμα πολλές ευκαιρίες για να αναδειχτώ παγκόσμιος πρωταθλητής και δε βλέπω το λόγο γιατί να μην τα καταφέρω».

Άπαντες οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού απανταχού της γης αναμένουν την εκκίνηση της επόμενης σεζόν, η οποία τοποθετείται το Μάρτιο. Ποιος είναι επικρατέστερος είναι δύσκολο να προβλεφθεί, το σίγουρο όμως είναι ότι Χάμιλτον και Ραικόννεν θα είναι εκεί για να χαρίσουν ξανά συγκινήσεις στο φιλοθεάμον κοινό.

 

Δημήτρης Λαζόπουλος

jlazopoulos@hotmail.com

 

No related posts.