Toolkit Designers Meeting 2017: Workshop by Marketing Club

Στα πλαίσια του Toolkit 2017, το οποίο πραγματοποιήθηκε το τριήμερο της 1ης, 2ας και 3ης Δεκεμβρίου στην αίθουσα Μ2 του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, έλαβαν χώρα ποικίλου ενδιαφέροντος workshop με διακεκριμένους εισηγητές και μεγάλη απήχηση. Τα workshop αφορούσαν τους τομείς της αρχιτεκτονικής, του graphic και interior design, του tattoo, του copyrighting, της εικονογράφησης, της σχεδίασης προϊόντος και marketing.

Συγκεκριμένα, για τον τομέα του marketing, εισηγήθηκε ο κ. Δημήτρης Νικολαΐδης, διακεκριμένος καθηγητής markering και economics του City College και Γενικός Διευθυντής της “Ebryolab” (Μονάδα Υποβοηθούμενης Γονιμοποίησης). Στο εν λόγω workshop αναλύθηκε το πώς από τη σύλληψη μίας ιδέας οδηγούμαστε τελικά στη μετατροπή της σε προϊόν, και μάλιστα επιτυχημένο. Επιπλέον, αναφέρθηκαν και εξετάστηκαν βασικές αρχές και θεωρίες για την ελαχιστοποίηση της αποτυχίας ενός νέου προϊόντος, καθώς επίσης έγινε διεξοδική αναφορά στα συστατικά του επιτυχημένου προϊόντος και τι πρέπει να προσέξουμε σε αυτά.

Ο εισηγητής κατέστησε σαφές ότι το marketing μπορεί να παραμένει ίδιο, ως όρος, ωστόσο οι στρατηγικές και οι τρόποι προώθησης έχουν αλλάξει, με τα νέα μέσα να δεσπόζουν στο χώρο. Ο ίδιος αναφέρει ότι πλέον το κάθε προϊόν πρέπει να… κόβεται και να ράβεται στα μέτρα του πελάτη και για αυτόν το λόγο υποστήριξε ότι τα προϊόντα αφενός δεν μπορούν να είναι τέλεια και αφετέρου διαχρονικά, καθώς οι συνθήκες και οι ανάγκες μεταβάλλονται ραγδαία όσο αναπτύσσεται η τεχνολογία.

Συνοπτικά, μέσα από τη γόνιμη συνεργασία των συμμετεχόντων με τον εισηγητή, γεννήθηκαν ιδέες για πιθανά προϊόντα, οι οποίες πέρασαν από τα πολλαπλά φίλτρα σκέψης που διδάχθηκαν να χρησιμοποιούν οι συμμετέχοντες. Οι συμμετέχοντες έστυψαν το μυαλό τους, γέλασαν, συνεργάστηκαν και άκουσαν νέες συμβουλές και διαφορετικές ιδέες για να αναδείξουν με τη σειρά τους τις δικές τους επιχειρήσεις.

Τέλος, ο κ. Νικολαΐδης συμβούλεψε όλους τους νέους φοιτητές να ασχοληθούν με το marketing, διότι πρόκειται για ένα πολυδιάστατο αντικείμενο με μέλλον για όποιον κυνηγάει την επιτυχία και την εξέλιξη στον τομέα αυτό. Φυσικά, όπως αναφέρει, ο χώρος προϋποθέτει βαθιά γνώση, φαντασία και διάθεση, καθώς δεν υπάρχουν ωράρια ούτε πρόκειται για κάτι απλό και εύκολο.

Χαρακτηριστικά τόνισε πως ένας απόφοιτος της κατεύθυνσης των ΜΜΕ μπορεί αδιαμφισβήτητα να ασχοληθεί με το marketing, δεδομένου ότι παρακολουθεί ένα εξειδικευμένο μεταπτυχιακό πάνω σε αυτό, διαβάζει και εξελίσσεται. Κανείς δεν μπορεί να σταθεί στον χώρο αν δεν υπάρχει βαθιά γνώση και υπόβαθρο. Δεν πρέπει να θεωρούμε ότι ένα απλό marketing plan σημαίνει ότι κατέχουμε τη συγκεκριμένη επιστήμη.

Αυτό το workshop πρόσφερε πραγματικά μια πρωτότυπη και πλούσια βιωματική εμπειρία, ειδικά σε όποιον νόμιζε ότι κατείχε αυτή τη γνώση, διότι όπως υποστήριξε ο κ. Νικολαΐδης, τείνουμε να ξεχνάμε τις βασικές αρχές, ψάχνοντας το περίπλοκο. Όλοι επιδεχόμαστε βελτίωση! Άλλωστε είναι σπουδαίο να συνεργάζονται και να μαθαίνουν ο ένας από τον άλλον, επαγγελματίες από διαφορετικές σκοπιές πάνω στο αντικείμενο, καθώς και να αλληλεπιδρούν μέσα σε ένα φιλικό και ταυτόχρονα μαθησιακό κλίμα.

No related posts.