Game of (brand) thrones!

Στην αξιολόγηση του Brand Finance 500 για το 2017, η Apple έχασε από τη Google την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη με τα πιο πολύτιμα brands, αφού η κορυφή της λίστας είναι καθαρά υπόθεση εταιρειών του κλάδου της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών. Μετά την τεχνολογία, ο κλάδος που συμμετέχει με τις περισσότερες εταιρείες στη λίστα με τα 500 και πλέον πολύτιμα εμπορικά σήματα είναι αυτός των τραπεζών και ακολουθεί εκείνος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με το Brand Finance 500, η Google με αξία 109,4 δις βρίσκεται, πλέον, στην πρώτη θέση (88,2 δις το 2016), με την Apple να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με αξία 107,01 δις (από 145,9 δις το 2016). Την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Amazon.com (με αξία 106,396 δις), ακολουθεί η AT&T (με 87,016 δις), η Microsoft (με αξία 76,265 δις), ενώ η Samsung Group βρίσκεται στην έκτη θέση (με 66,219 δις), η Verizon στην έβδομη (65,875 δις) και το Facebook στην ένατη θέση (με αξία 61,998 δις).

Οι αναλυτές σημειώνουν ότι είναι η πρώτη φορά τα τελευταία πέντε χρόνια που η Apple χάνει την πρώτη θέση, ενώ εκφράζουν επιφυλάξεις για το πόσο εύκολα μπορεί η αμερικανική εταιρεία να ανακτήσει την πρωτιά στη λίστα.

Apple, Alphabet (η μητρική εταιρεία της Google), Microsoft, Amazon και Facebook, πάντως, πέρα από μεγάλη εταιρική αξία έχουν και χρηματιστηριακή αξία με σχεδόν 3 τρις. Το 2016 οι πέντε αυτές εταιρείες είχαν τζίρο 555 δισ. και κέρδη 96 δισ.!

Η λίστα της Brand Finance καταρτίζεται, λαμβάνοντας υπόψη την αξία του εμπορικού ονόματος, η οποία καθορίζεται από μιας σειρά παραμέτρων, όπως η οικονομική απόδοση, η επιρροή στην καταναλωτική συμπεριφορά, αλλά και η ικανότητα εξασφάλισης κερδών.

No related posts.