Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (νέο μάθημα επιλογής)

Πραγματοποιήθηκε η προσθήκη του μαθήματος επιλογής με τίτλο “Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ“στο Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Α.Π.Θ. για το προσεχές εξάμηνο σπουδών. Το μάθημα απευθύνεται στην κατεύθυνση Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και στους φοιτητές των ΣΤ και Η εξαμήνων.Digital Marketing2

Ο βασικός σκοπός του μαθήματος  #dmauth1 εύχρηστη διαδικτυακή παρουσία και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν τις βασικές αρχές που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο και να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας στρατηγικής ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (digital marketing) συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το μάθημα περιλαμβάνει πρακτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα του ψηφιακού μάρκετινγκ, επαφή με επαγγελματίες του χώρου. Το πρόγραμμα έρχεται να καλύψει μια βασική ανάγκη θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης στην εύχρηστη και αποτελεσματική διαδικτυακή παρουσία που είναι και ένα από τα κύρια ζητούμενα σήμερα.

Το πρώτο μάθημα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 14/02/2017 στην αίθουσα τέσσερα (4) της Νομικής Σχολής και με ώρα έναρξης 17:00.

Περισσότερες πληροφορίες για το μάθημα μπορείτε να βρείτε εδώ.